Stand - Reisverslag uit Ojochal, Costa Rica van Familie Gritter - WaarBenJij.nu Stand - Reisverslag uit Ojochal, Costa Rica van Familie Gritter - WaarBenJij.nu

Stand

Door: Gritter

Blijf op de hoogte en volg Familie

07 April 2010 | Costa Rica, Ojochal

Hallo allemaal!

Weer een bericht uit een zonnig en warm Costa Rica! Na 2 heerlijke dagen in de koelte nu aan de Pacifische kust in Ojochal. We hebben een heerlijke cabina in hotel El Mono Feliz. Vlakbij het strand en met een heerlijk zwembad. De luchtvochtigheid is enorm dus het is erg broeierig hier. Gister zijn we met een ander NL stel naar een indianendorp geweest, grappig. Heerlijk traditioneel gegeten uit bananenbladeren. Verder doen we niet zoveel, lekker luieren bij het zwembad.

Het eten in CR is heerlijk, maar erg machtig. Vooral rijst met bonen en kip, afvallen is er dus niet bij. Gelukkig zweten we een hoop, hopelijk helpt dat ;-).

Straks gaan we nog even op souvenir jacht en morgenochtend richting Sierpe waar we de auto inleveren en met de boot naar Drake Bay gaan. Laatste 4 dagen in CR alvorens we met de bus naar Panama gaan. Het schijnt een prachtig natuurgebied te zijn, we zijn heel benieuwd!

• 07 April 2010 - 16:33

Karine & Richanel:

Hee!

Ook al een beetje bruin geworden? Afvallen komt later wel eerst maar genieten!
    Nog een dikke week te gaan en dan zijn jullie alweer thuis.

Eindelijk voor ons maar genieten jullie eerst nog maar even verder.

Dikke kus van ons

• 07 April 2010 - 16:36

Sandra:

Hee stelletje, wij hebben vandaag ook super weer hoor .... ;-)!! Maar ja wij moesten/mochten werken en jullie liggen lekker plat op het strand. Geniet er nog maar lekker van want wanneer jullie thuis komen gaan wij bijna op vakantie en mogen jullie weer aan het werk offe moeten...! Lieve groetjes!

• 12 April 2010 - 19:20

The Rebers Family:

dag lieverds,

zit jullie trip er al weer bijna op, wat gaat dat snel he! Geniet nog maar lekker even van de laatste dagen!

Denken jullie zaterdag voldoende bijgekomen te zijn van een jetlag? Maw, kunnen jullie ons gebruiken om even bij te kletsen en Arjan ook nog even te zien voor hij weer vertrekt? We blijven dan niet lang, maar gewoon even zien en kletsen! Als jullie liever nog even samen bekomen op de bank ook alle begrip hoor, maar vragen staat vrij, dachten wij zo!