Nog 5 dagen - Reisverslag uit Stiens, Nederland van Familie Gritter - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen - Reisverslag uit Stiens, Nederland van Familie Gritter - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen

Door: Gritter

Blijf op de hoogte en volg Familie

17 Maart 2010 | Nederland, Stiens

Hallo lieve mensen,

Nog 5 dagen en dan is het zover! Maandag 22 maart om 09:00 uur stappen wij in het vliegtuig richting Costa Rica. Zondag reizen we met de trein naar Schiphol waar we blijven overnachten. Zo kunnen we nog slaapdronken om 06:00 uur inchecken!

De eerste twee nachten in Costa Rica zijn inmiddels geboekt. We verblijven in hotel Dos Palmas in Alajulea, slechts 10 minuten van het vliegveld. Dag 1 willen we lekker rustig aan doen, maar daarna zullen we per openbaar vervoer het hele land gaan ontdekken. In Costa Rica is het inmiddels hoogseizoen en de temperaturen liegen er niet om. In het dal lekker maar op sommige plaatsen gaat het al richting de 35 graden! We zullen nationale parken bezoeken, vulkanen beklimmen, in boomtoppen slingeren, veel dieren tegenkomen maar ook lekker aan het strand liggen. Vanuit het meest zuidelijke punt, NP Corcovado, zullen we met de bus naar Panama City reizen om daar het beroemde Panama Kanaal te bezoeken. Woensdag 14 april vliegen we vanuit Panama naar Amsterdam waar we 15 april rond 08:00 uur aankomen.

Komende 3,5 week zullen we zo veel mogelijk deze website updaten en foto's plaatsen zodat jullie met ons mee kunnen kijken. Elke keer wanneer wij een bericht plaatsen krijgen jullie daar een e-mail bericht van.

Wij gaan de laatste voorbereidingen treffen!

Groetjes ons

• 17 Maart 2010 - 12:12

Thea:

Erg leuk dat we jullie kunnen 'volgen'. Alvast een hele goede vlucht maandag en geniet van jullie honeymoon! Ik probeer jullie site in de gaten te houden ;-)

• 17 Maart 2010 - 16:58

Rebers Family:

Kijk maar uit met dat boomslingeren, kan erg gevaarlijk zijn voor schoudergewrichten!

• 20 Maart 2010 - 08:58

Trudy:

Met dat boomslingeren is het meer een kwestie van op tijd remmen ;)Heeel veel plezier en lekker genieten! Ik kijk nog even met weemoed ;) terug naar mijn Costa Rica foto's. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

• 20 Maart 2010 - 19:06

Mam:

Hallo lieve luitjes
    Ik wens jullie een onvergetelijke huwelijks reis. L
    Heel veel plezier en lekker genieten

• 21 Maart 2010 - 16:07

Sandra:

Super dat we jullie kunnen volgen maar .... niet te veel schrijven en aan de mensen in Nederland denken hoor!! Goede vlucht morgen en vooral heerlijk gaan GENIETEN!!!

• 22 Maart 2010 - 11:09

Erica:

hallo!! nou het is zover jullie zitten lekker in het vliegtuig! joepie.. Heel veel plezier en genieten van jullie vakantie en elkaar natuurlijk!

Liefs Erica

• 22 Maart 2010 - 20:47

The Rebers Family:

Welkom in Costa Rica!

• 23 Maart 2010 - 11:10

Margot:

Hi lieve schatten,

Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad en zijn jullie nu heerlijk aan het genieten!